Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i sugestiom naszych Klientów proces zamawiania produktów ograniczyliśmy do 3 kroków, w których szybko, sprawnie i przejrzyście złożycie Państwo zamówienie w naszym sklepie.
ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ DOKONANIA ZAKUPU:
– rejestrując swoje osobiste konto w naszym sklepie
– bez konieczności rejestracji
KROK 1
Żeby zrobić zakupy w naszym sklepie należy wybrany produkt dodać do koszyka za pomocą przycisku „Dodaj do koszyka”. Jeżeli interesuje Państwa zakup innych produktów dostępnych w naszym asortymencie proszę kliknąć „Kontynuuj zakupy”. Wówczas wybrany wcześniej produkt zostanie zapamiętany w koszyku, a Państwo mogą dodawać do koszyka kolejne produkty.
KROK 2
Kiedy w koszyku znajdują się już wszystkie produkty, które chcą Państwo zakupić, należy kliknąć „Przejdź do realizacji zamówienia”. Na tej stronie można wybrać dogodny rodzaj płatności oraz dostawy.
KROK 3
Gdy rodzaj płatności oraz dostawy został już wybrany, należy zapoznać się z regulaminem sklepu i zaznaczyć „Zgadzam się z Warunkami Świadczenia Usługi”. Jeśli posiadają już Państwo konto w naszym sklepie należy wybrać adres dostawy, jeżeli adres jest identyczny jak w profilu podczas zakładania konta w naszym sklepie- wówczas dane adresowe zostaną uzupełnione na takie, jakie są zdefiniowane na swoim koncie. W przeciwnym wypadku należy kliknąć ikonę „Dodaj nowy adres” i uzupełnić dane.
Na koniec klikamy ikonę „Potwierdź”, potwierdzając tym samym realizację zamówienia.
Po złożeniu zamówienia na podany przez Państwa adres e-mail zostanie wysłana informacja na temat statusu zamówienia.
Jeżeli podczas składania zamówienia napotkają Państwo na jakikolwiek problem, należy skontaktować się z naszą Infolinią pod numerem telefonu 728 311 300 lub 600 661 890, a nasz konsultant pomoże rozwiązać problem i przeprowadzi Państwa przez dalszy proces składania zamówienia.