Serwis i reklamacje
W ofercie sklepu azlazienka.pl znajdą Państwo markowe produkty objęte gwarancją producenta. Nie prowadzimy sprzedaży produktów niewiadomego pochodzenia bez gwarancji oraz serwisu. Nasza firma korzysta z serwisów poszczególnych producentów oraz posiada patronacki zespół serwisantów i montażystów. Adresy i kontakty do poszczególnych serwisów producentów, okres i warunki gwarancji, otrzymają Państwo standardowo po dokonaniu zakupu towaru.
Zespół serwisantów oraz montażystów sklepu azlazienka.pl jest również do Państwa dyspozycji. Poniżej znajdą Państwo aktywną mapkę na której można znaleźć najbliższy serwis Państwa miejsca zamieszkania. Mogą Państwo również bezpośrednio skorzystać z informacji o serwisie z naszego sklepu email: serwis@azlazienka.pl lub tel. 693 28 44 22

Mapa serwisantów i montażystów sklepu azlazienka.pl

proszę kliknąć w mapkę





Jak zgłosić reklamację?
Zgłoszenie reklamacji dokonują Państwo poprzez dostępny poniżej formularz, podając wszystkie niezbędne dane.
W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości pracownicy azlazienka.pl z działu reklamacji są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00 pod numerem telefonu +48 693 28 44 22 lub 7 dni w tygodniu 24 h pod email: serwis@azlazienka.pl