Pytania zadawane przez naszych klientów (FAQ):

1. Jaki jest czas oczekiwania na realizację zamówienia?

Czas realizacji zamówienia dostępny jest w każdej ofercie w aukcji. Czas na realizację zamówienia przeciętnie wynosi 72h od momentu zaksięgowania należności na koncie Sprzedającego lub wybrania opcji za pobraniem.

2. Czy po dokonaniu zakupu otrzymam instrukcję użytkownika?

Tak. Instrukcja użytkownika każdorazowo dołączana jest do dokumentacji produktu.

3. Czy oferowane przez Was produkty posiadają gwarancję?

Wszystkie produkty oferowane przez naszą firmę posiadają gwarancję producenta danego produktu, zazwyczaj jest to minimum 2 lata od momentu zakupu. W przypadku reklamacji będą korzystać Państwo z serwisów gwarancyjnych poszczególnych producentów zlokalizowanych na terenie całej Polski jak również Europy. Większość oferowanych przez nas produktów to markowe produkty należące do firm działających w całej Europie i Świecie takich jak: Roca, Geberit, Teka, Deante, Grohe itp.

4. W jaki sposób zgłosić reklamację w trakcie trwania okresu gwarancyjnego na produkt?

Zgłoszenie reklamacyjne zawsze następuje do Sprzedającego, a więc do naszej firmy: Kontimax Mariusz Pawluczuk ul. Jałowcowa 11, 15-523 Grabówka w formie pisemnej listem lub na email: serwis@azlazienka.pl. Należy pamiętać o wypełnieniu druku reklamacyjnego producenta oraz dołączeniu kopii dowodu zakupu (paragon, faktura VAT). Dalszą procedurą reklamacyjną zajmuje się już nasza firma.

5. Jaki jest czas na rozpatrzenie reklamacji?

Standardowy czas na rozpatrzenie reklamacji wynosi do 14 dni od dnia prawidłowo złożonej reklamacji. W praktyce wynosi ok. 2-3 dni.

6. Czy większe gabarytowo produkty np. kabiny prysznicowe dostarczane są w całości?

Nie. Produkty dostarczane są w paczkach do montażu u klienta?

7. Czy mogę zmontować kabinę samodzielnie nie tracąc przy tym gwarancji?

Tak. Należy pamiętać jednak aby podłączenie wodne oraz prądowe wykonała osoba z odpowiednimi uprawnieniami. Należy zapoznać się w związku z tym z normami PN-EN 60335-1, PN-EN 60335-2-60.

8. Czy po dokonaniu zakupu kabiny prysznicowej otrzymam instrukcję montażu?

Tak. Instrukcja montażu w języku polskim każdorazowo dołączana jest do dokumentacji produktu.

9. Co zrobić w sytuacji kiedy produkt dostarczony przez kuriera jest uszkodzony?

W dniu dostawy w obecności kuriera należy sporządzić protokół uszkodzenia produktu w którym opisany będzie spis uszkodzeń. Dodatkowo wskazane jest dokonanie dokumentacji fotograficznej. Należy pamiętać aby na protokole bezwzględnie widniał podpis pracownika firmy kurierskiej. Po dokonaniu powyższych czynności odmawiamy przyjęcia produktu, zostawiając sobie oryginał protokołu jako dowód odmowy przyjęcia.

10. Czy mogę zwrócić produkt jeśli stwierdzę, że mi nie pasuje?

Tak. Powołując się na Ustawę z dnia 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw Konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" (nie dotyczy „licytacji”, a opcji „kup teraz”) możecie Państwo w ciągu 14 dni od dnia zakupu towaru (wydania rzeczy) zwrócić produkt bez podania przyczyny. Należy pamiętać, że koszt transportu w tym przypadku pokrywa Kupujący.

11. Czy mogę zlecić montaż kabiny prysznicowej lub wanny przedstawicielowi Waszej firmy?

Tak. Nasza firma posiada serwis patronacki działający na terenie całej Polski. Montaż produktu jest odpłatny.

12. Jaki jest koszt montażu kabiny prysznicowej sauną, a jaki wanny z hydromasażem?

Orientacyjny koszt montażu kabiny parowej (złożenie kabiny + podłączenia wodno prądowe) wynosi 450zł brutto, natomiast wanny z system hydromasażu ok. 250zł brutto.

13. W jaki sposób mogę zapłacić za towar?

Mogą Państwo wybrać kilka sposobów do uiszczenia zapłaty:

- bezpośrednio przelew bankowy na konto bankowe wskazane w aukcji obok opisu przedmiotu

- system płatności elektronicznych udostępnianych przez serwis aukcyjny Allegro.pl

- płatność za pobraniem u kuriera podczas dostawy produktu

14. Dlaczego warto kupić w Waszej firmie?

- nasza oferta obejmuje produkty markowe z gwarancją

- nie sprzedajemy produktów typu „no name” bez gwarancji, słabej jakości

- do każdego produktu załączona jest karta gwarancyjna oraz dowód zakupu

- towar w 100% zgodny z opisem na stronach www

- serwis gwarancyjny i pogwarancyjny producenta